Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šta nas je sve „Južni tok“ naučio o Evropskoj uniji?

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 decembar 2014 10:56
svaka čast
Odlično sročeno. Ubedljivo najbolji tekst na ovu temu na srpskom jeziku.
Preporuke:
256
113
2 petak, 05 decembar 2014 11:07
I Južni tok i EU
Južni tok je dobra stvar i nije je trebalo dirati, trebalo je graditi, ali i EU je dobra stvar, treba ući u EU.
Preporuke:
93
223
3 petak, 05 decembar 2014 11:19
Srbija nije kriva
Pri tome, naravno, ne treba smetnuti s uma da je srpska politika proteklih mesec dana bila bezmalo identična bugarskoj, koja je dovela do prekida projekta. Bugari, naime, poput srpskih vlasti, nisu nijednom izjavili da nameravaju da odustanu od projekta, već samo da „Moskva i Brisel prvo treba da se dogovore“.



Tu Srbija i srpska politika nisu mogli ništa, niti se Srbija šta pitala a niti je mogla bilo šta promjeniti u odnosima Moskve i Brisela.Znači Srbija tu ništa nije odgovorna.
Preporuke:
27
141
4 petak, 05 decembar 2014 11:25
dakle
Ako i posle ovakvog teksta iko još može da ima dilemu da li Srbija treba ili ne treba da ide u EU, onda nam stvarno nema spasa.
Preporuke:
226
55
5 petak, 05 decembar 2014 11:31
Velizar M.
Sjajan tekst. Nema se šta dodati ili oduzeti.
Možda je samo tvrdnja da bi "...Rusija rado izašla u susret" preoptimistična, bar dok imamo ovu i ovakvu vladu. Sa ovim našima stalno treba biti na oprezu.
Preporuke:
174
48
6 petak, 05 decembar 2014 11:43
Rile
Tekst, skoro pa savrsen. Bravo za autora!
Preporuke:
171
46
7 petak, 05 decembar 2014 11:54
Dušan
Sve je rečeno - za onoga ko želi da logično rasuđuje i kome je stalo do Srbije. Za one koji vole parole i (is)prazna obećanja - tu su glavni političari, tabloidi i njihove gazde i sponzori.
Preporuke:
149
40
8 petak, 05 decembar 2014 12:00
Mićko
Odličan tekst.
Preporuke:
136
35
9 petak, 05 decembar 2014 12:04
veliko bravo
za sutora teksta.braavvvvoooooooo...........
Preporuke:
123
33
10 petak, 05 decembar 2014 12:08
Al.M.Popović
Odličan članak.
Na žalost, bojim se da optimizam na kraju teksta nije realan. Odnosno, nije realno očekivati da ima povoljnog ishoda za Srbiju, sve i kada bi naša Vlada htela da se okrene samo srpskim interesima.
Najpre, Amerika će Balkan uporno držati kao polje sukoba, da bi Evropa bila razjedinjena i da ne bi postala važan svetski igrač; Amerika će još dugo Evropu držati u vazalnom položaju, kako je već lepo opisano u ovom članku. Mi se tome ne možemo suprotstaviti, sve i da svim silama hoćemo da se odupremo.
Potom, Rusi jesu veoma ozbiljni, ali ne i slatki i velikodušni. Prate pre svega svoj interes: podržali su našu borbu za KiM, i usput zaštitili svoje interese u Gruziji i Ukrajini (Krim). Mi smo ipak periferija, NATO im je blizu granica.
Na kraju, u siromašnim zemljama, kao što je naša, lako je korumpirati političare. Dovoljno je da svaki treći političar u Srbiji mašta da postane Jelko Kacin, i tu je kraj sa odbranom državnih interesa. Uostalom, primeri su Svilanović, Delević...
Preporuke:
128
24
11 petak, 05 decembar 2014 12:12
Žalosna sova
Za sada nema ništa strašno za nas jer Srbija svakako treba da vuče gas iz Bugarske pa dalje u tranzit. Druga stvar je što će Bugari da vuku gas od Turaka iz Stambola umesto iz svoje Varne.Loše bi bilo kada bi cevka iz Bugarske otišla severno preko Rumunije za Madžarsku. Isto kao što je napravljen putni pravac Panevropski Koridor 4 preko Rumunije i Bugarske od Drezdena do Bosfora umesto našeg Koridora 10. Tako da bi Srbija bila skrajnuta od putnih i energetskih pravaca u skladu sa politikom Oto fon Habzburga čiju politiku slede Germani, a koja glasi da će na Balkanu biti trajan mir samo onda kada Srbija bude u granicama od Vranja do Dunava i Save.Videćemo jako brzo gde će nas odvesti politika "na istoj strani sa Nemačkom".Kvalifikovana i jevtina radna snaga u Srbiji,javlja CNN.
Preporuke:
84
34
12 petak, 05 decembar 2014 12:29
kaca
Odlican tekst,analitičan,objektivan,sveobuhvatan, ukazujući na sve ono sto su kroz pojedinačne komentare na stranicama NSPM ukazivali mnogi obični gradjani Srbije bez ekspertskih znanja samo posmatrajući ono sto se dogadja i kako se ponaša EU i EK.Otuda zapitanost ako običan gradjanin uočava pogubno ponasanje EU prema zemljama Evropske "periferije", kako to ne uočavaju naši političari i zasto taliko srljanje u dalje uništavanje zemlje i njene ekonomije na putu bez" alternative ".
Trenutna politička i intelektualna elita (ma kako je zvali,osim časnih izuzetaka)NIJE DRŽAVOTVORNA ONA JE POLITIKANSKA,SNAŽNA PREMA "UNUTRA" SAVITLJIVA I PONIZNA PREMA "SPOLJA" I ŠTO PRE SE SUOČIMO SA TOM BOLNOM ISTINOM IMAMO MINIMALNE ŠANSE DA SE IZVUČEMO IZ OVOG VRAŽIJEG KOLA U KOJE SMO UVUČENI ZBOG STALNE PRIČE KOJA NAM SE PLASIRA "O RAJU NA ZEMLJI" KAO ŠTO JE EU.Autor teksta poručuje TAJ RAJ NE POSTOJI TO JE SAMO INTERES I KOLONJALIZAM.
Još jednom čestitke autoru i NSPM na objavljivanju ovog teksta.
Preporuke:
94
27
13 petak, 05 decembar 2014 12:46
Meda
Dobro je da ce Rusi da se natezu okko Juznog Toka sa EVropskim Jarmom umesto nas.
Da mi kojim slucajem odustanemo od "bezalternative", kao Ukrajina, ne gine nam mnogo gora sudbina.

Najbolje je dovekka biti kandidat...
Niti smo robovi, niti su Rusi isterani skroz, niti ce nas razbiti na atome i molekule
Preporuke:
15
46
14 petak, 05 decembar 2014 13:01
batko
Izuzetno dobar analitički prilaz,samo je problem što nije malo dat i osvrt na domaće reakcije.Lepa je priča da mi možemo da uvozimo gas iz Bugarske, međutim nema gasovoda kojim bi to uradili, pa smo i dalje vezani za preskup tranzit iz Mađarske.Problem Južnog toka nije vezan samo za gasovod,već i za prodaju NIS-a,tada najvećeg gubitaša u Srbiji, koji već naredne godine stvara dobiz(!).Naravno, nikom ne pada na pamet da proverava poslovanje firme pre prodaje i kako enormni gubitaš preko noći postaje profitabilna firma za ugled.Da li je problem što ni Koštunica, ni Tadić nisu imali dovoljno snage da se obračunaju sa naftnom mafijom, ili je u stvari deo kolača išao i nihovim partijama,pa nisu mogli da diraju osinje gnezdo kojem su i sami pripadali?
Preporuke:
26
30
15 petak, 05 decembar 2014 13:15
@@
Maestralno gospodine Tanasiću. Sveobuhvatno.Šira i dublja konstelacija ukazuje da, kao što bez "pobunjenika" u Libiji i Iraku, ne bi moglo doći do obaranja svetske cene nafte, tako ni Bondstil nije slučajno tu gde jeste. Takođe, ne mogu se oteti utisku, da su Rusi vrlo dobro znali i svesno napravili trošak oko južnog potoka u pokaznoj vežbi za "mirne europljane".Evropa će u globalni sukob ući oslabljena i isceđena, valjda će neko od nas preživeti da likuje nad totalnim uništenjem EUROPE.
Preporuke:
71
10
16 petak, 05 decembar 2014 13:24
GSP
Iz cele ove priče oko Južnog toka načili da treba samo gledati svoje du.e tj skraćeno GSP!
Preporuke:
17
16
17 petak, 05 decembar 2014 14:14
miko
...Podsećanja mnogih analitičara i pisaca brojnih feljtona na evropsku pokvarenost i besraman odnos prema Srbiji, jasno ukazuje da od dve strane, od kojih: “ni jedna nema viši politički moral od druge“, treba izabrati onu koja je manje licemerna , a to je u ovom slučaju Amerika. ...
ako dozvolite, širi komentar:

http://moravickikraj.wordpress.com/2014/11/26/%D0%BE%D0%B4-%D0%B4%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%BB%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%9A%D0%B5/
Preporuke:
17
38
18 petak, 05 decembar 2014 14:30
Nikola 025
Pitanje za Administratora NSPM.... Jel su vam se ovo pokvarili brojači glasova ili je botovanje stiglo i na NSPM? Da komentar na pohvalu analitičkom tekstu ima toliko minusa???
Preporuke:
83
4
19 petak, 05 decembar 2014 14:44
NSPM Web
"Botovanje" je kod nas prisutno najmanje 2 godine, a intenzivirano je od početka sukoba u Ukrajini.
Preporuke:
103
1
20 petak, 05 decembar 2014 14:47
srb1n
Niko da napiše koliko će vremena da prođe dok ne počne Rusiji da se isplaćuje dil sa Kinezima i Turcima? Prvo to mora da se napravi i da povrati uloženo, vidi se da su tu Kinezi apsolutni pobednici. Danas je barel 60$ a ruski budžet projektovan uz cenu od 105$, čini mi se da svi zaobilaze tu temu, ali to je katastrofa za Rusiju. Zapad profitira em što slabi Rusiju koja topi svoje rezerve spašavajući sunovrat rublje, em je njihova ekonomija konkurentnija zbog jeftine nafte. Taj JT se Rusima više ne isplati jer se.cena gasa veže uz naftu.
Preporuke:
5
50
21 petak, 05 decembar 2014 15:30
Stradija
Šta će pre da "pukne",ruska ekonomija ili američke banke i fondovi pod pritiskom "naduvanih" derivata i "naštampanih" dolara koji se zasnivaju na lošim kreditima i trgovini energentima,dok Rusija i zemlje BRIKS-a postepeno napuštaju dolar u međusobnoj trgovini.Da se nešto ozbiljnije dešava govori i ubrzana kupovina zlata i zapadnih zemalja kao i povraćaj istog kući.Kina zadnjih meseci ubrzano kupuje naftu jer već sutra može doći do poskupljenja iste,inače ne bi desetine tankera dnevno prevozili to gorivo u Kinu itd.
Preporuke:
48
1
22 petak, 05 decembar 2014 15:30
nenad
ne treba da imamo bilo sta sa Rusijom. Boje se razumemo sa nasim evroatlantskim prijateljima. Tu su fondov i donacije. Amerika je spremna da nas izdrzava kreditima, Rusi nisu.
Preporuke:
5
91
23 petak, 05 decembar 2014 15:36
Đorđe Jovanović
Izgleda da su opet radili botovi. Moram da priznam da je tekst podugačak, pa mi je iz tog razloga bilo malo teško da ga čitam do kraja, ali u prve tri tačke je već dovoljno rečeno. Uzimaju gas za sebe - osporavaju ga drugima. Ne žele da se Balkan razvija da bi imali kome da prodaju robu. I, nemaju slobodno tržište. To se sve vidi iz činjenica. Ne znam šta ima tu da se dislajkuje?
Preporuke:
61
2
24 petak, 05 decembar 2014 15:48
MJ
Mislim da je, kao i meni, svakom iskrenom rusofilu drago što se Rusija izvlači iz poslovnih kombinacija sa balkanskom braćom. Navikli smo da svako može sve najgore da govori o Srbima, o Beogradu, o našoj SPC, svako može da nam vređa familiju i da nam psuje majku, a mi se i ne ljutimo. Međutim, kad neko vređa i omalovažava Rusiju mene obuzme neki bes i ogorčenje i uvek pomislim kako je tačna ona rečenica koju je svako od nas mnogo puta čuo ili rekao: "Ma, bre, i treba da propadnemo kad smo takvi baksuzi, kad nismo nizašta!"
Voleo bih da Rusi prodaju i taj NIS i da zatvore svoje banke u Srbiji i da ukinu svoju ambasadu i ruski kulturni centar i da nas puste da opravdano i svačim izazvano mrzimo sami sebe,a da svojom mržnjom,intrigama i kompleksima niže vrednosti ne kaljamo časno ime i svetli lik večne Rusije.
Preporuke:
50
6
25 petak, 05 decembar 2014 15:57
@nenad
To i jeste logika internet bota. Da naokolo na sav glas nekoga moćnog i bogatog zovete "prijateljem", a on da vas "izdržava".

Ali nemojte se zanositi - niti su oni toliko bogati, niti ste vi toliko korisni.
Preporuke:
58
0
26 petak, 05 decembar 2014 16:01
G.S.
Poznato je da je Putin izjavio da je EU svojom lošom politikom prema Rusiji zanemarila bezbednost regiona.Ukrajinsa postaje vazal SAD.Zna se da su stručnjaci iz Teksasa izračunali da eksploatacija gasnih škriljaca može da potraje dvadesetak godina,a potom će SAD biti orjentisane na uvoz.Ono što niko nije ozbiljno shvatio je da se sa Rusijom ne može razgovarati sa pozicija sile.
Vlasti Rusije imaju mehanizame da se žestoko obračunaju sa onima koji utiču na vrednost ruske valuta.Došlo je vreme da upotrebimo te mehanizme, izjavio je Putin.
Napomnim, čto vыstupaя pered Federalьnыm sobraniem Vladimir Putin, kak soobщili SMI, "obratil vnimanie Banka Rossii i pravitelьstva na neobhodimostь predprinяtь žestkie deйstviя v borьbe so spekulяntami na valюtnom rыnke". "Vlasti znaюt, kto эti spekulяntы, i instrumentы vozdeйstviя na nih estь. Prišlo vremя vospolьzovatьsя эtimi instrumentami", - potreboval on.
Prezident takže otmetil, čto "Bank Rossii perešel k plavaющemu kursu, no эto ne značit,
Preporuke:
34
2
27 petak, 05 decembar 2014 16:07
pitam se pitam
Koje budale mogu lupati minuse na ovakav analitičan i poučan tekst?
Njima, kao i našim političkim elitama, Srbija i narod nisu bitni već njihove privilegije u obliku poslaničke ili ministarske fotelje ili pak nameštenja na nekom državnom poslu.

Ne vide dalje od nosa i gledaju samo sebe.
Preporuke:
61
4
28 petak, 05 decembar 2014 16:38
www.666
Amerika je spremna da nas izdrzava kreditima,


I ne samo to, iz neba će nam padati pečeni pilići i gole devojke, i biće kažnjen svako ko ih ne bude hteo. Svi će besplatno dobijati ptičije mleko. Upravo na tome radi naš premijer.
Preporuke:
75
1
29 petak, 05 decembar 2014 16:53
TOPOLj
Ovaj autorski tekst gospodina Nikole Tanasića je najbolji autorski tekst na temu zašto nije uspio projekat "Južni tok".Tekst je savršen.Jeste dugačak ali kvalitet teksta je toliko dobar da sama dužina ne predstavlja problem.Naravno,sve pohvale ovom divnom sajtu što ga je objavio.Ja ću svoje komentarisanje početi napomenom da sam ja danas na sajtu NSPM ostavio komentar povodom izjave šefa Spoljne obavještajne službe Rusije(SVR)Mihaila Fradkova koji je optužio Vašington i zapadne zemlje da svojom politikom uvođenja sankcija Rusiji i manipulacijama na svijetskom tržištu nafte utiču na pad rublje.Što vrijeme odmiče jedan zaključak mi se nameće.On je sledeći:mržnja prema Rusiji kao i želja da se ona uništi prisutna kod nekih zemalja,članica EU,toliko je velika da ne postoji novac koji tu mržnju može da izbriše.Neke države kao npr. Poljska,Litvanija,Estonija,Letonija,nacisti u Kijevu,ustaška Hrvatska,generalno zapadna Evropa,u stanju su izvršiti samodestrukciju zbog mržnje prema Rusiji.Nastavak...
Preporuke:
62
3
30 petak, 05 decembar 2014 17:03
Starac Milija
Hvala N.Tanasiću na analitičkom prilogu. Imam samo jednu sugestiju. Stičem utisak da procenjujete da se politika EU vodi u Briselu pa onda u Vašingtonu, što nije sasvim netačno. Ipak treba imati u vidu da politiku vode ljudi u Briselu i Vašingtonu ali to nisu oni birani u Evro parlament, već oni koji nisu birani a koji su malo ili nimalo vidljivi a vuku sve konce.
Drugo politika koja se vodi u EU ne vodi se u korist naroda u Evropi (bili oni i nemci ili francuzi) već na korist globalnih korporacija i najbogatijih ljudi, onih čuvenih 1%. Ako pogledate razvijene zemlje Evrope videćete za poslednjih 15 godina da su bogati postali još bogatiji a siromašni sloj svuda raste, a srednji slojevi propadaju. To je trend kome se teži, a nacije više nisu u igri, to mu dođe kao relikt prošlosti.
Preporuke:
40
1
31 petak, 05 decembar 2014 17:15
fristajlo
Jadni li smo, kad jedan propali posao unese toliko nemira...
A Tanasić je u pravu, za sve što govori.
E,sad, postavlja se logično pitanje- čime li to EU i SAD drže ovaj režim na tako čvrtoj uzici?
Zašto sve to trpe, u naše ime?
Da li su -izdajnici,
-idioti,
-zlobni,
-nešto četvrto?
To je pitanje svih naših pitanja.
Trebalo je samo sinoć gledati na RTS "Da-možda-ne", čuti onu Hrvaticu šta govori o nama, i shvatiti da stavovi EU ne maju mnogo razlika od onih, koji dolaze iz Hrvatske. Postaviti ulazak Srbije u EU posle takvih saznanja kao "strateški cilj" države deluje kao najidiotskiji plan u istoriji politike.
Kako smo došli dotle?
Šta još treba da se desi, da shvatimo ono, što nas udara po nosu već 2 i po decenije?
Zašto moramo da propadnemo do dna, da bi se dozvali pameti?
To treba da Vam bude nova tema, gospodine Tanasiću.
Na posao...
Preporuke:
60
2
32 petak, 05 decembar 2014 17:18
TOPOLj
Drugi dio...Tu mržnju predsjednik Putin davno je prepoznao.Zato se i odlučio na ovaj korak.Gospodin Tanasić je u pravu kada je napisao da je srpska politika u proteklih mjesec dana bezmalo identična bugarskoj.I Bugarska i Srbija su jednostavno nepouzdani partneri i neozbiljne države.Ako bi se tražila paralela identična nakaradnim politikama bugarske i srpske vlade,mogla bi se naći u postupcima zvaničnog Pariza povodom slučaja sa "Mistralima".Koliko god Bugarska i Srbija nisu suverene države,isto toliko nije ni Francuska.Ovo važi za kompletnu EU.Sve konce vuče Vašington na sramotu svih naroda koji žive u takozvanoj Evropskoj Uniji.Izbori u državama,članicama EU su paravan za njihovu lažnu suverenost.Da nije ovako,odavno bi EU bila nezavisna od Vašingtona.Mržnja prema Rusiji jača je od suvereniteta svake države,članice EU.I ovo zlo kojim se hrane te nesrećne države na čelu sa S.A.D treba jednom zauvjek presjeći.To je na neki način najavio šef VTB banke Andrej Kostin.Nastavak...
Preporuke:
34
0
33 petak, 05 decembar 2014 17:19
Slavomir Srpski, I sukob je racionalan
Vrlo opsiran tekst sa 10 teza, iako ne ulazi u konkretni razlog zasto se nece graditi JT:dakle pre svega ekonomski razlog, jer EU banke posle odluka u NATO-Briselu su uvele sankcije, a za ovaj tok le predvidjeno da se preko 70% finansira iz EU bankarskog sistema.
Drugo: Teza 7 nije tacna, naime da nije moguc racionalni dijalog EU-Rusija. On JESTE racionalan, jer stav EU je da osvoji Ukrajinu (barem ekonomski), pa otpor Rusije prema tom cilju EU je prihavcen racionalno kao neprijatljski. Dakle imamo racionalan sukob interesa, pa su sve odluke EU i zankcije samo izraz tog racionalnog gledista EU prema Ukrajini i sukoba sa Rusijom zbog toga. To jeste racionalan stav EU i bilo bi glupo da se kao takvom negira racionalnost. A to da je oprecno interesu Rusije je ocigledno, i isto tako racionalno. Ono sto je neracionalno je da je Rusija mislila da moze da oslobodi EU od "bratskog" zagrljaja Washingtona: takav stav Rusije je bio neracionalan, jedna nebuloza koja sada ali i ranije NAS kosta.
Preporuke:
11
28
34 petak, 05 decembar 2014 17:30
Deprimirani srpski rodoljub
Analiticka perfekcija.Uvek rado citam analiticke tekstove g.Tanasica.Treba cesce da ih pise.Ko god posle ovog teksta i dalje veruje u EU integracije onda takvima zaista pomoci nema.
Preporuke:
45
0
35 petak, 05 decembar 2014 17:32
Mladi DŽedaj
Odličan tekst, pročitah sa uživanjem.
Preporuke:
38
1
36 petak, 05 decembar 2014 17:40
brzi
nastavak

Takođe je pogrešan i zaključak oko Srbije i JT. Srbija se u poslednjih 30 godina vratila iz indistriske zemlje u polu ruralnu polu industrisku zemlju sa pola opravilnom administracijom ( nisu u stanju ni da dovoljno hladnjača na selima izgrade).
I radi te činjenice Srbija bi praktički jedinu dobit imala od tranzitnih taksi od gasovoda, a to je novac sa kojim država može godišnje da izgradi cca 20 km avtoputa. Toliko o direktnoj unosnosti ovog projekta za državu, indirektnih profita bi bilo veoma malo radi prije spomenute uništene industrije u poslednjih 30 godina ( u stvari nema ko da koristi gas koji bi dolazio kroz JT). Avtor je u tekstu i zataškao pravu istinu oko putnog obilazenja Srbije ( koridor 10) sa strane EU. Razloga ima više ali bitna sta dva. Prvi je ta da Srbija 20 godina nije uradila nikakvog pomika po pitanju euro integracija a drugi je ta da u 30 godina nije izgradila tog fanoznog koridora 10. EU je čekala ali svakom strpljenju je jednom kraj.
Preporuke:
5
38
37 petak, 05 decembar 2014 17:47
TOPOLj
Treći dio...U svojoj izjavi za njemački poslovni list "Handelsblatt" Andrej Kostin bio je oštar.Upozorio je Zapad da ako Rusiju isključi iz sistema međunarodnih plaćanja SVIFT to znači samo jedno a to je rat.Takođe,stavio je do znanja da bi u tom slučaju američki ambasador morao da napusti Moskvu.DŽon Frensis Teft ovu sudbinu bi mogao veoma lako doživjeti.Sagledavajući razvoj događaja ovaj zaključak se nameće.On se nameće i iz govora predsjednika Putina u Georgijevskoj sali Kremlja u kome se žestoko obrušio na neprijatelje Rusije.Kada se iz usta predsjednika najmoćnije vojne sile svijeta pomene ime Adolfa Hitlera zbog njegove bolesne želje da uništi Rusiju,nemoguće je Hitlera ne povezati sa današnjim Hitlerima u liku Baraka Obame,Angele Merkel,Dejvida Kamerona,Fransoe Olanda kao i sa svim poniznim slugama četvrtog rajha.Lako ih je prepoznati.Lično mislim da bi prekid diplomatskih odnosa sa S.A.D bio ispravan potez Rusije.Sve maske su davno pale.DŽon Frensis Teft suvišan je u Moskvi.
Preporuke:
36
3
38 petak, 05 decembar 2014 18:22
@Slavomir Srpski
Grešite, ovo nije prosto "legitimni sukob interesa". Ruski interesi po pitanju JT nisu suprotni evropskim, Rusija hoće da Evropi prodaje što je više moguće gasa, i to je istovremeno evropski interes (d ga kupuje što više, što jevtinije). Ako su evropski političari spremni da ovaj svoj interes stave po strani iz ideoloških ili političkih razloga, lepo i krasno, ali onda to treba da kažu jasno i glasno. Ali oni nisu "uveli sankcije" JT, već su insistirali na tome da je njegova izgradnja "nelegalna", što je laž i budalaština. I koliko god Rusi argumentovali (argumentovali, a ne "nametali svoje interese"), Evropa nije htela da ih sluša, već prosto kloparala kao prazan mlin. I zato tu nema racionalnog dijaloga.

Kao što ne možete da vodite dijalog sa nekim koga neko drugi vodi na uzici.
Preporuke:
34
0
39 petak, 05 decembar 2014 18:28
kgh
Bravo, mladi gospodine! Ovo je pravo novinarstvo.Tako pisu mladi,obrazovani i patriotski vaspitani novinari.Takvih je bilo nekad, a sad ih je sve manje. Ipak, raste nas podmladak, kao onih 1300 kaplara. Hvala Bogu.
Preporuke:
50
1
40 petak, 05 decembar 2014 18:35
Selimir
Preporučujem gospodinu Bošku Jakšiću da pročita ovaj članak. Možda bi povukao svoje pisanije u Politici pod naslovom "Moleban zagas"???
Preporuke:
47
1
41 petak, 05 decembar 2014 18:36
Slavomir Srpski, @Topolj
prekid diplomatskih odnosa sa S.A.D bio ispravan potez Rusije..

Ja ipak mislim da ne bi, jer diplomatija je bas najpotrebnija onda kada su u toku veliki politicko-strateski sukobi.Uostalom da toga nije ne bi morala ni da postoji,vec bi svaka organizacija, firma,privatnik mogao bez problema da komunicira sa drugom stranom i resava probleme,sklapa poslove.

Bilo bi najgore izbacivati diplomatiju onda kada je najpotrbnija,jer ako se poptuno prekinu odnosi, onda jedina stvar je novi svetski rat,sto u atomskom dobu nije korisno ne samo za zaracn strane,vec sve ostale nevine kolateralne zrtve. Ako bi Rusija pobacala svoje topoljeve po NATO drzavama i Bondstilu,eto nama atomkog vazduha i uzivanjima bez kraja.Bilo bi korisnije da Rusija jednom presece Ukrajinu zapadno od Zitomira i uspostavi novi status-kvo,danas kada je vec izgubila zapadne partnere,nego da izbacuje ambasadore iz Moskve. Treba ce joj da im preda depesu odmah posle presecanja Ukrajine da je tamo no-fly zona za NATO.
Preporuke:
9
19
42 petak, 05 decembar 2014 18:44
Slavomir Srpski, @???
Grešite, ovo nije prosto "legitimni sukob interesa". Ruski interesi po pitanju JT nisu suprotni evropskim..

Ko to kaze, Vi? U redu za vas pogled sta su interesi tih strana, ali ja gledam sta Brisel odlucuje da je njegov interes: a to je "da ne zavise od Ruskog gasa", da bi imali slobodne ruke po pitanju interesa u Ukrajini. A ti interesi su jasni: zele da je izvuku iz interesne sfere Rusije, kao sto je to i interes vladajuce garniture u Ukrajini. Dakle, interes novoizabrane Skupstine i vlade u Ukrajini i interes Brisela su na istoj strani, dok je Rusija na suprotnoj. Dakle postoji sukob interesa, iako nisam napisao "legitiman" jer legitimnost intresa drzava odredjuju njihove Skupstine i vlade, a ne ja ili Vi. To sto se meni i Vama ne svidjaju stavovi Brisela, to ne oduzima njihov legitimitet ili legalnost po zakonima tih drzava. Ono sto je sasvim jasno da su ti interesi sukobljeni oko Ukrajine, pa time i "gasne zavisnosti" Brisela od Rusije. To mislim da je ocigledno i jasno.
Preporuke:
4
26
43 petak, 05 decembar 2014 18:51
Šomi
Da citiram jedan komentar:

Da mi kojim slucajem odustanemo od "bezalternative", kao Ukrajina, ne gine nam mnogo gora sudbina.


Težnja ka EU, gde nam neće biti dobro, možda je bolja od neprijateljstva s njom koje bi svakako bilo mnogo, mnogo, gore.
Preporuke:
2
19
44 petak, 05 decembar 2014 18:54
Slavomir Srpski, Pinokjo, Macka i Lisac
Kao što ne možete da vodite dijalog sa nekim koga neko drugi vodi na uzici..

Ne bih se slozio, jer dijalog se uvek moze voditi i sa onim kako kazete "da je na uzici". Ali i to je pogresno uzeti zdravo za gotovo da je EU na uzici (wasingtona). Nije, iako duboko zavisi, jer NATO je finansirano preko 75% od USA, pa EU bez NATO nema valjanu vonju odbranu. Ali isto tako nije na uzici, ukoliko ne smatramo ekstremno da je svaka medjusobna zavisnost odnos: pas gospodar. Nije tako. i u EU postoji veliki deo interesa koji se ne slaze sa sankcijama Rusiji, ali i mnogo veci deo koji se slaze. Zato mogu i da prave sankcije Rusiji, jer da nije tako vec bi njihovi gradovi bili puni protesta (tamo su mnogo zivlji da prave proteste i za mnogo manje interese, za razliku od zabokrecine u Srbiji, ne zaboravite!). Ako vi jurite za lepom zenom, da li smatrate da ste na njenoj uzici?? Ili samo da ste vi da tako to zelite? Odgovorite mi.
Preporuke:
3
24
45 petak, 05 decembar 2014 19:03
Istoricar
Mozda je ovo tacno sto autor tvrdi ali se takodje zaboravljaju neke cinjenice. Pre svega, Rusija nema novca da bi ulagala u Juzni tok. Cena nafte i gasa padaju, a ruska ekonomija klizi u recesiju. Iako je Rusija vojni dzin, ipak je to ekonomski patuljak. Putin je na kraju ukapirao da je nemoguce razviti ekonomiju bez razvijene poljoprivrede i agroindustrijske proizvodnje. On je tek ove godine pokrenuo taj projekat, a da bi ga realizovao, trebace mu desetak godina. Sovjetski Savez je uspeo da razvije sve moguce tehnologije ali je doziveo pravi kolaps kad je u pitanju poljoprivreda, ishrana, industrija hrane itd. Da li ce Rusija biti bolja od Sovjetskog Saveza, to cemo tek videti. Ja u to licno ne verujem ali iznenadjenja su moguca. Ako bi Rusija bila nezavisna po pitanju hrane onda bi to bila jedina zemlja u svetu koja bi mogla da opstane bez ostatka sveta. Ako imas energiju, hranu i sredstva za transport, tebi vise niko nije potreban...
Preporuke:
5
27
46 petak, 05 decembar 2014 19:40
Mićunović
Bravo Tanasoću, sto puta bravo.
I ja pitam:
Mogu li se izneti argumenti, jasni i đacima prvacima, ičim pobiti?
Šta se sa nama dešava i zašto kao rulja ili jazjareni bikovi, vilama i tojagama ne krenemo na ovu slepu bagru na vlasti?
Da li su stvarno Avavovi izgubili moć mišljenja i pameti, ili ih je Mr Dollar toliko uzbudio da od magle ne vide prst pred okom, nego samo uvelu šargarepu?
Da li su stvarno magovi velike trojke Nikolić, Vučić i Dačić, nekada bliski Milopeviću, toliko pali pred snagom fotelje, da nas iscrpljuju i izluđuju.
Ko ima odgovor, rado i mirno ću da ga saslušam.
Srbi, kao relativno zdrava nacija, trpi unutrašnje i spoljnje uvrede da strpljenju dolazi kraj.
Preporuke:
26
0
47 petak, 05 decembar 2014 19:53
Danilo-1
G-din Tanasic opisuje stvari koje su,onima ko prati pol-ekon. situaciju,vec poznate i ja nisam cuo nista sto do sada nisam znao,a sa nekim stvarima se bas i ne slazem sa autorom ove vrlo opsirne kolumne.
Prvo,Njemacka je formirala EU kako bi svojim robama omogucila bescarinski izvoz.Tu se uklapaju Franc,Brit,Italija,Holandija i Skandinavci,a ostale su predmet eksploatacije.
Da su ekonomija i politika neodvojive stvari to znamo odavno,WWI,WWII su se vodili za energente i kolonije i WWIII ce biti pokrenut iz istih razloga.

Dakle,JT bi zatvorio gasovode kroz Ukrajinu koja bi ostala zavisna od Rusije i Zapad to ne dopusta jer preko nje napadaju Rusiju.

Ne slazem se da EU ne zeli razvoj Balkana,Njemacka to zeli,ali pod njenim uslovima i pod njenom kontrolom.Kome bi Njemacka prodavala robe,ako Balkanci nemaju para.Nije kapitalista povecavao plate radnicima sto ih je volio,ili sto ih se bojao,nego zato da bi mogli kupovati njegovu robu i da bi on tako mogao siriti proizvodnju.
Preporuke:
5
29
48 petak, 05 decembar 2014 20:09
Betelgeuse
Botovi iz američke ambasade baš neumorni. Nemaju ljudi pametnijeg posla.
Preporuke:
41
1
49 petak, 05 decembar 2014 20:14
Danilo-2
Dakle,borba za trziste,je oduvijek bila i ekonomsko i politicko i vojno pitanje.

Jasno je da u toj borbi jaci profitiraju a slabiji bivaju eksploatisani i EU je najbolji primjer za to.
U stvari,EU je Njemacka,jer se zna da se samo ona pita,a Balkan moze samo cekati da mu se baci koja kost ispod stola,to su Rvati vec shvatili.

E,sad je drugo pitanje sto i nad popom ima pop,tj,SAD koja opet zandara Njemacku i sve ostale.Njemacka pred SAD potkupi rep,a zajedno terorisu sve ostale.
Jer,Ruzvelt je rekao:"Biti Americi neprijatelj je vrlo opasno,a biti joj prijatelj je fatalno".

Dakle,to je imperija koja nema emocija,ni milosti,vazni su samo njeni interesi.

Srbija je iskusila i njihovu silu i ek. sankcije i zato je opreznija nego ostale male drzave.
Posto SAD kazu,ili si s nama ili si protiv nas,Srbija mora igrati igru da ne postane clanica EU i NATO,a u istom momentu da izbjegne izolaciju tih mocnika.
Zato treba igrati na sve cetiri karte,"nesto izmedju" koliko god se moze.
Preporuke:
4
17
50 petak, 05 decembar 2014 22:02
namcor
Sjajan tekst. Jasan, razumljiv, argumentovan. Kopiracu ga i odstampati! Cisto da imam jasan podsetnik.
Preporuke:
24
1
51 petak, 05 decembar 2014 22:31
frajla & Ahe
Mozda i najbolji clanak na ovu temu koji smo procitali. A procitali smo ih mnogo. Pozdrav za NSPM-web, uvek na braniku otadzbine:)
Preporuke:
26
1
52 petak, 05 decembar 2014 23:06
Rade Uzelac
Za tekst nemam reči. Sve stvari je nazvao pravim imenom i samo glupom, potplaćenom ili "nanovo preosvešćenom" nije nešto jasno u ovom tekstu. Meni su mnogo zanimljiviji "ovi" (ovaj) komentatori. Recimo primer Brzog. Brzi je toliko brz da je brzo zaboravio da se u prvom postu potpisao kao Slavomir pa je nastavak komentara potpisao kao Brzi. :)
Onda je verovatno istom brzinom primetio da je napravio "grešku u koracima" pa je brzo ispisao nekoliko komentara pod pseudonimom Slavomir ne bi li zametnuo trag, a onda je još brže osmislio novi nadimak i prozvao se Danilo. Predlažem da mu kupimo, kako bi mu pomoglo da se ne zbuni kada se potpisuje sa više imena, recimo rajf sa svetlećim jelenskim rogovima. Pa kada su ugašeni da bude Brzi, kada svetli levi rog onda je Slavomir a kada se upale oba roga tada je Danilo. I obavezno neki WI-Fi zvučni senzorski uređaj da ako slučajno krene ruka ka pogrešnom imenu dobije zvučni signal upozorenja. :)
Preporuke:
15
4
53 petak, 05 decembar 2014 23:31
Risto
Posle samo nekoliko pročitanih rečenica se zaključuje da je zdravorazumski. Ohrabruje činjenica da nas ima koji nikada nećemo prihvatiti politiku koja nas vodi putem kao uoglavljenu rogatu stoku. Hladni i bezdušni Sever je opljačkao topli i stanodušni Jug, od Portugala do Srbije.
Preporuke:
21
0
54 subota, 06 decembar 2014 00:18
namcor
Kao sto napisah, tekst za antologiju, pa i za istoriju. Da se vidi, nekada, ako nas nasi "vladari" prodaju u belo roblje, da je u ovoj opustosenoj zemlji bilo i onih koji su razumeli kakva nam opasnost preti. Ali, na zalost, bili u manjini. Da onda, kada nas nasi buduci narastaji budu proklinjali, da se vidi da nismo svi bili izdajnici i "botovi".
Jedino sto bih tekstu dodao je jos jedan aspekt. Naime, cinjenicu da i Briselom i Vasingtonom, u sustini, vladaju neki sasvim drugi ljudi od onih koje svakodnevno vidjamo. To su oni, sto nemaju drugu naciju osim svojih multinacionalnih bankarskih kartela ni druge vere osim profita. Oni sto vam prvo prodaju (na kredit) oruzje da se sto vise porusite, a onda vam daju kredite da se izgradite i pritom zaglavite u blatu duznickog ropstva. Oni isti koji bi da kontrolisu ceo svet (a narocito Slovene). I zato im Veliki Rusi (Rusi) i Mali Rusi (Srbi), kao nepokorni smetaju. Izgleda da ce ostati samo Rusi. Srbi vise nemaju kicmu (osim ovde nekoliko).
Preporuke:
17
0
55 subota, 06 decembar 2014 00:37
Slavomir Srpski, Rusija-EU
Ja mislim da je izmedju Wahintona i Rusije od 2001 do 2008 bilo niz nerazumevanja, koja se sada jasno uvidjaju:
1. Onda je Putin zeleo da se dokaze zapadu kao otvorena demokratska kapitalisticka drzava, koja je spremna za saradnju a ne za konfrontacije. Licna prijateljstva sa Berluskonijem i mladjim Busem su stvarali takvu idilu, pa je zapad najverovatnije, kada je video kako Putin ponizno kuca na vrata najpoznatijih klubova og G8, STO, P-za-Mir, etc,, da je prihvatio manju ulogu regionalnog lidera i time priznao premoc zapadne imperije. Verovatno da se Putin zavaravao da ce im postati RAVNOPRAVNI partner, i kao primer da ne zeli da se vise konfrontira sa EU koju je video kao staru-damu ljubavnicu, on je otkacio i Srbe na KIM i citav Balkan (Sta ce mu to? kada ce mu dati i fotelju u G8 i kupovinu fudbalskih klubova). U tom istinskom odusevljenju, Putin je zgrabio Olimpijadu Socija da tamo p(d)okaze velicinu moderne Rusije svojoj EU-dami ljubavnici. Nije video da ga ljubavnica vara.
Preporuke:
6
15
56 subota, 06 decembar 2014 01:03
Aleksandar
EU ne treba razvijen Balkan, jer razvijen Balkan bi sam proizvodio robu koju mu Zapadna Evropa (preskupo) prodaje, razvijen Balkan bi bio u stanju da sam bira i finansira svoje ekonomske projekte ne plaćajući harač evropskim finansijskim strukturama, i razvijen Balkan bio bi konkurencija zapadnim firmama na spoljnim tržištima

Taj "razvijen Balkan" je postojao i zvao se Jugoslavija. Zato je EU uz pomoc svog satrapa SAD i unistila Jugoslaviju. Nemackoj konkurencija od strane ekonomski potencijalno samodovoljnoj Jugoslaviji uopste nije trebala, zato dok se nemacka ujedinjavala, Jugoslaviju su rastocili.
Preporuke:
17
1
57 subota, 06 decembar 2014 01:13
Odbrana i poslednji dani
Sve pohvale autoru za odličan tekst. U našoj javnosti prisutna je zadnjih godina mantra o nemačko-ruskom partnerstvu, zajedničkim interesima koji će Nemačku da odvoji od SAD i približe je Rusiji. Pisao sam o tome u komentarima zastupajući mišljenje da od toga nema ništa, da Nemačka neće izaći iz okvira evroatlanske spoljne politike, što se eskalacijom sukoba u Ukrajini nažalost pokazalo tačnim. Vučić je dosta politički profitirao od nebuloze da se Nemci okreću sve više Rusiji. Velike muke sam imao sa prijateljima koji rade u Nemačkoj pokušavajući da im objasnim da od te ljubavi nema ništa. Najsmešniji su ispali ekonomski stručnjaci, koji zastupaju tezu da je u međunarodnim odnosima ekonomija prioritet i da je iznad svake politike. Treba im samo poručiti da je Nemačka u stanju da jede gloginje da bi geostrateški srušila Rusiju...ali i da su Rusi u stanju da jedu g...a da se to ne desi.
Preporuke:
12
0
58 subota, 06 decembar 2014 01:43
Predrag
Ovaj tekst je reper za to kako treba da izgleda jedna dubinska analiza na zadatu aktuelnu temu! Jednog ovakvog analiticara bi trebalo da ima svaka iole ozbiljna redakcija,a kao savetnika svaka ozbiljna stranka!Svaka cast!
Preporuke:
11
0
59 subota, 06 decembar 2014 02:33
Steva
Briljantna analiza gospodine Tanasicu. Lepo ste objasnili da se makro ovih danasnjih politickih prostitutki EU nalazi u Vasintonu, i sve dok tako bude nama se ne pise nista dobro.

Zato pod hitno skinuti ove njihove placenike u Beogradu sa vlasti i napraviti vladu nacionalnog spasa sa svim patriotski orijentisanim i nekorumpiranim ljudima.

..Takodje odbaciti sve po zemlju stetne politicke i ekonomske ugovore sa EU i pozvati Rusiju da investira u nasu vojsku, infrastrukturu, laku i tesku industriju i najbitnije - poljoprivredu. Isto to uraditi sa Kinom.

..Dozvoliti Ruskom TV kanalu Rusija Danas da emituje program na Srpskom jeziku iz Beograda.
Preporuke:
6
0
60 subota, 06 decembar 2014 04:23
Bob
Slavomir
kao primer da ne zeli da se vise konfrontira sa EU koju je video kao staru-damu ljubavnicu


Hohoo, sasvim je drugačije ispalo. Moram da ukradem sa drugog mesta jedan komentar, slika je otprilike ovakva:

Nemačka je high-class kurva, izvinite na izrazu, koja je koristila priliku da zaspalog ruskog "ljubavnika" opelješi do kraja, možda i zakolje na spavanju i sve pare odnese svom američkom makrou.

To je prava slika nemačke, država-kurva visoke klase.
Preporuke:
16
0
61 subota, 06 decembar 2014 05:43
Nina
@NSPM Web

Vrlo je lako eliminisati ”botove”. Imate njihove IP adrese, objavite ih uz upozorenje da će im biti zabranjen pristup komentarima. Preko IP adresa, lako je utvrditi odakle stiže ”botovska” armija. Prijavite te IP adrese komisija za borbu protiv sajber kriminala.
Preporuke:
11
0
62 subota, 06 decembar 2014 06:13
Bugarska kao članica EU ima na raspolaganju mehanizme
Kako su ipunili svoju "istorijsku" ulogu, bice i formalno izbaceni iz EU.
Preporuke:
6
1
63 subota, 06 decembar 2014 08:55
drago_ca
Šta su Bugarska, Rumunija, Hrvatska i Poljska za Berlin, Pariz, London i Brisel, to su Berlin, Pariz, London i Brisel za Vašington



Žao mi je što se autor zadržao ovde i nije nastavio do korena svih problema (mada mi je razumljivo zašto to nije uradio).

Nastavak treba da glasi:
"ono što su Berlin, Pariz, London i Brisel za Vašington (američku administraciju), to je Vašington (američka administracija) za ...
... Izgleda da i ja imam taj isti samocenzurišući mehanizam koji mi ne da to javno kažem :~(
Preporuke:
0
2
64 subota, 06 decembar 2014 10:07
dragojlo
Nemam sta da dodam,mogu samo reci da ste mislim ovi erofili propali i da svesno gurate srbiju da dugotrajno ode u kameno doba.eto se tice decka,mogu da potvrdim da je licemer prodajna dusa i veleizdajnik.pitajte gospodu zasto proizvode oruzje,namenjeno policiji i vojsci u kalibru NATO 5,56? A odustaju od kalasnjikova.na koga to oni mislim vojska i policija treba da pucaju,paradu kad Zufall monetäre zrno da od kamarada, u roch potraze ...svesno San vama reko.....eee moja srbijo,svakog dana umires,i to parce Po parce,glasajte za sns oni ce vas sigurno usreciti.....
Preporuke:
7
0
65 subota, 06 decembar 2014 10:08
dragojlo
Nemam sta da dodam,mogu samo reci da ste mislim ovi erofili propali i da svesno gurate srbiju da dugotrajno ode u kameno doba.eto se tice decka,mogu da potvrdim da je licemer prodajna dusa i veleizdajnik.pitajte gospodu zasto proizvode oruzje,namenjeno policiji i vojsci u kalibru NATO 5,56? A odustaju od kalasnjikova.na koga to oni mislim vojska i policija treba da pucaju,paradu kad Zufall monetäre zrno da od kamarada, u roch potraze ...svesno San vama reko.....eee moja srbijo,svakog dana umires,i to parce Po parce,glasajte za sns oni ce vas sigurno usreciti.....
Preporuke:
4
1
66 subota, 06 decembar 2014 10:17
Jelena
Sjajan tekst koji ima elemente ELABORATA I neka se vucic I zorana pripreme da daju argumente za svoje odluke.
Preporuke:
6
1
67 subota, 06 decembar 2014 12:06
Ema
Sjajna analiza!!!
Preporuke:
4
1
68 subota, 06 decembar 2014 12:12
Bob
Nego, dragi autoru, zar mi nismo znali sve ovo i pre ovih dešavanja?
Zašto ne ići do kraja u objašnjavanju?

1.Zapad zapada.

2.Njihovo propadanje će dugo trajati, kao aždaja će rušiti repom sve okolo.

3.Naša nada je Rusija, razumljivo, ali;

4.Ako Rusija hoće da bude nova civilizacija

5.(a mora da bude, ova sadašnja Rusija je imitacija, glupavština zapadnjačkih modela)

6.ta nova Rusija će morati da bude nešto apsolutno NOVO, ni traga budalaštinama od kapitalizma i komunjarizma.

7.nema druge zemlje na planeti spremne za taj zadatak u ovom trenutku.

8.sadašnja kriza je pravi trenutak da se krene u proboj.

9.Hrabrima Bog pomaže. To novo se može stvoriti samo kroz intervenciju odozgo.

10.Vreme je da Rusija prvi put u svojoj istoriji odigra ulogu tvorca nove civilizacije. Imaju li oni snage za to!?
Preporuke:
9
2
69 subota, 06 decembar 2014 12:34
Vladimir Dž
Ne slažem sa tačkom 5.

Ako neko pročita neku knjigu o globalizmu shvatiće da sve konce vuku nadnacionalne tvorevine, poput Trilaterale. Ako ih već interesuje nacionalni sastav, videće da je većina iz Evrope, što za globaliste nije bitno. Poreklo je njih stvar prošlosti.

Uporno se gura pogrešna teza o tome "EU je OK, ali samo ne valja to što amerikanci manipulišu njima". Iz razloga što i dalje razmišljamo na dosta stari način tako su i sve kontrukcije koje se nadograđuju na ovo pogrešne. Ovaj pogrešan stav je jako prisutan kod naših levičara.

Tačka 3 je nekompletna.

Globaliste interesuje da bude opšta svetska beda, uključujući i zemlje njihovog porekla. S time da daju prioritet svojim zemljama jer dominacija nad totalno bednim se može ostvariti ako ste na malo višljem nivou. Njih ne interesuje razvitak već opšta kontrola.

“Globalna Održivost zahteva konstantni napor održanja siromaštva, redukcije resursa i uspostavljanja granica rasta stanovništva.” - Prof Maurice King.
Preporuke:
10
4
70 subota, 06 decembar 2014 12:42
Bob
Zatim, ako, samo AKO, Rusija bude nosilac vatre, Prometej novog doba, šta dalje?

-Moramo znati da je zapad izduvao svoje, oni će ići do kraja, i pokušati da što više naroda i zemalja povuku u propast.

-Sudbina ne postoji, ali eto, oni će imati sudbinu - propast svoje civilizacije i kulture. Kultura na zapadu sada postoji samo kao podkultura.

-Samo narodi i države koji nisu zapadnjački će moći da učestvuju u izgradnji nove civilizacije. Dakle, ono što zvaše, eu, not. Bez toga. Nemačka je aut. Nema je ni u kakvoj kombinaciji.

-Zapad završava svoju istoriju. Novu istoriju mogu da počnu oni koji je nemaju, ili su je davno završili.

-E da vidimo sad imaju li Rusi muda! Dosta je mrsomuda!

-Primer. Ogromna Persija i male grčke države-polisi. Ko je pobedio? Onaj što je nosio vatru!
Preporuke:
11
3
71 subota, 06 decembar 2014 12:57
Bob
Ne treba klonuti duhom! Očekujemo intervenciju i podsticaj. Energija će stići. Vrenje je u toku!

Srbija! Šta nego da se uključi u Božju promisao! Tu će biti naše mesto. Srbija ne pripada narodima koji trule na zapadu, nego novoj svetlosti istoka i severa.

To će biti naša snaga stvaranja, odatle ćemo dobiti novi život. Ako ne odbacimo sve bljutavosti civilizacije koja truli, njene crvljive ideologije i pseudologije, umrećemo zajedno s njima. Ostavimo zapadnjacima njihove idiotske kapitalizme, komunizme, feminizme i pederizme, mi nemamo veze s tim. Nas čekaju mnogo lepše i veće stvari!
Preporuke:
11
1
72 subota, 06 decembar 2014 13:03
Bob
@Vladimir Dž

Gospodine, promašili ste temu. Vi se krećete potpuno u zadatom krugu gospodara zapada. Igrate njihovu igru. I kako mislite da ih pobedite? Nemate šanse.
Preporuke:
6
2
73 subota, 06 decembar 2014 13:53
Vladimir Dž
@Bob - Komentar nipošto nije promašen. Možda mi malo skučen prostor daje manju mogućnost da budem razumljiviji.

Pokušavam da ukažem na sve naše dosadašnje zablude u odnosu na spoljni svet. Jedna od takvih zabluda je da konce u zemljama zapada vuku političari koji navodno rade za interese svoje nacije.

To je potpuno pogrešno.

Odavno su globalisti u najjačim zemljama zapada na kormilima, dok su drugorazredni političari koji pozivaju na interes nacije u zapećku ili pak veliki deo njih i ne interesuje što im zemlja propada. Ponekad i uspiju da se propnu pa da javnost čuje da i takvi postoje, recimo za Najdžel Faradža u Engleskoj.

Ni u kakvom zadatom krugu se ja ne krećem jer ih odavno znam sve. Pre će biti da to naši političari rade a i veliki deo naše patriotske javnosti. Ovi drugi iz ne znanja, a ja ponekad ovde pokušavam da im ukažem zašta tumaraju ko da su pijani.
Preporuke:
11
0
74 subota, 06 decembar 2014 14:20
Bob
Gospodine Vladimire,

vidite li vi o čemu ja pričam?

Pričam upravo o tome da nas ne tiče ni zapad, ni njihove tajne strukture, ni bla, ni bla. To je njihova budalaština, šta mi imamo s tim? Mi smo na drugim putevima, nas interesuju druge stvari. Razumete li to?
Preporuke:
8
1
75 subota, 06 decembar 2014 14:28
Bob
Nemamo mi ništa sa tim korporativnim levičarima. I propalim desničarima. Amerikanskim fašistoidnim kreaturama. Nemamo ništa s njihovim pravilima igre. Ako igrate po nečijim pravilima - on vas je već skoro pobedio. Naša pravila - a mi smo oni koji će graditi novu civilizaciju - nemaju nikakve veze ni sa čim što dolazi iz crvljivog groba zapada.
A koja su pravila novih graditelja? Dok gradimo postavljaćemo pravila, i biće samo naša. Drugi, neka crknu sa njihovim pravilima, neka se uguše u njima.
Preporuke:
10
0
76 subota, 06 decembar 2014 15:02
Bob
Eto, kao da je Niče ovo pisao. :)
Kako je tako je - zar biste vi imali milosti prema onima tamo - znate na koga mislim? I Niče i Špengler su gledali prema Rusiji - da li s pravom? Videćemo. Ne znam da li je Putin svestan kakvu istorijsku ulogu ima. Nema tačke 3. Nema Kine, nema ostalih, ovo samo Rusija može da pokrene.
Preporuke:
9
1
77 subota, 06 decembar 2014 15:59
Aleksandar Jankovic
Sjajan tekst, kome se malo sta moze dodati. Nadam se da ce ga procitati sto vise ljudi u Srbiji i na Balkanu.
Preporuke:
8
1
78 subota, 06 decembar 2014 16:21
...
Vrlo dobar tekst. Suština jeste u periferiji Evrope koja to večno treba da ostane, ko je ikada sumnjao u takve zle namere i pored istorijskih saznanja o snažnoj kolonijalnoj prošlosti Evrope je ili naivan il slep kod očiju!
Preporuke:
8
0
79 subota, 06 decembar 2014 17:22
Cime Vasingtoni drzi Evropu
Pored vojne i finansijske okupacije anglo-cione grupe osnovna poluga je MRZNJA! Mrznja izmedju Francuza i Nemaca, Engleza i Francuza, Engleza i Nemaca itd.
Mrznja koju oni izabrani i izuzetni pertidno podgrevaju. kontrolisu I kanalisu. Tako uz pomoc novca. vojske I korupcije lokalaca ta mreza drzi ceo zapadni, a sve vise i istocni svet.
Nikakva EU tu ne ponaze, samo im olaksava upravljanje. Treba bezati odatle, glavom bez obzira.
Preporuke:
7
0
80 subota, 06 decembar 2014 18:33
...
Poštovani gospodine Tanasiću,

Ko god ima malo mozga i želje da ga koristi, i pre ovoga je znao kakvo je stanje u tom skalameriji od EU.
A ko je glup ili nije hteo to da vidi, njemu neće otvoriti oči ni ovaj slučaj ni nijedan naredni.
Preporuke:
9
2
81 subota, 06 decembar 2014 18:40
Sprega
Amerikom, EU i svetom upravlja veliki novac preko onih koji su svuda nedodirljivi insajderi.
Preporuke:
6
0
82 subota, 06 decembar 2014 19:35
namcor
Sve je to lepo i krasno. Ja sam prvi bio odusevljen tekstom. Ali, mislim da jednu, jako vaznu stvar zaboravljamo. Mediji. Zar ne shvatate da su mediji postali najjaca sila na ovom svetu? Zbog toga ( i samo zbog toga) se moglo desiti da se sve ono sto se desavalo u bivsoj SFRJ ispadne negativno po Srbe i Srbiju. Oslonili smo se na to da istini nije potrebna reklama. I zestoko pogresili. Istina je "kuvana" negde druge i nikako u korist onoga na cijoj strani je istina bila. Sve se danas modifikuje, od razloga za Prvi svetski rat do toga da ce se postaviti pitanje i o drugom. I nemojte kriviti ni narode ni drzave koje ucestvuju u svemu tome. Narodi znaju ono sto im MEDIJI serviraju, a drzave rade ono sto im je naredjeno iz nekih, drugih, centara moci. Mislite li da su (prosecni) Amerikanci svesni da uopste nemaju obavezu da placaju porez na platu? NE POSTOJI ZAKON KOJI IH OBAVEZUJE. Ali postoje mediji, da im kazu da to moraju. U osnovi svake tiranije je ljudi ne razmisljaju..Ima ko ce..
Preporuke:
6
0
83 subota, 06 decembar 2014 21:55
Tamnica naroda
I pojedinaca,i ekonomije, i religije, i prirodnog zakona, i slobode!!! EU zlo koje će nas uništiti više od Jugoslavije. Ako je tobož četnik,Vuk Drašković zagovornik neke EUgoslavije, onda je on konunjara nad komunjarama,bio i ostao. Eto sa kakvim prevarantima imamo posla na primer. Raspad EU bi nam sigurno uzeo Vojvodinu.Setimo se samo greške kralja koji nije stvorio Veliku Srbiju već Jugoslaviju.
Preporuke:
6
2
84 nedelja, 07 decembar 2014 09:53
Milos Stankovic
Ne samo da za Srbiju EU nije nikakvo resenje - projekat koji bi doneo najvise koristi za Srbiju, a i mnoge evropske zemlje, je nestanak ovakve EU.
Preporuke:
7
0
85 nedelja, 07 decembar 2014 13:03
banjalukaKrajina
Prije neke 2 godine u razgovoru sa Njemackim investitorom rekao sam da od juznog toga nema nista i da ce to biti blokirano. I na nasu zalost desilo se. Zao mi je mog naroda, dekadentnim i lijenim Srbima dolazi samo propast.
Preporuke:
4
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner